خرید نهال گردو در رضوانشهر

26/آبان/1401 شهرها
بدون دیدگاه

خرید نهال گردو در رضوانشهر از آن جایی که خرید نهال گردو در رضوانشهر به یک سرمایه گذاری میان مدت تبدیل شده است در نتیجه سعی داریم که مزایای پرورش انواع نهال گردو، در حجم زیاد را برای شما کشاورزان و خریداران محترم شرح دهیم چرا؟ چون که سود حاصل از فروش گردو، سالانه به عددی بیش از 900 تا 1 میلیارد تومان می تواند برسد!

سود بالای گردوها برای استفاده های آن در صنایعی مانند کیک پزی و شیرینی فروشی ها، بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد که با توجه به این ویژگی ها ، بسیاری از ما ترجیح می دهیم که گردوها را در وعده های غذایی استفاده کنیم.

با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

خرید نهال گردو، هم در عرصه ی باغداری و کشاورزی و هم در زندگی روزمره برای همه ی علاقه مندان خود سودآوری مناسبی را به همراه خواهد داشت.

فروش نهال گردو در رضوانشهر

برای فروش گردو دنبال فصل خاصی نباشید،با خریداری نهال گردو؛ این فرصت را دارید که در تمام ایام سال مشتری های خود را داشته باشید.

زیرا با بررسی بازارِ تمام استان ها، در می یابید که گردو در تمام فصول سال خریداران زیادی دارد و نکته ی جالبی که برای قیمت نهال گردو ، وجود دارد این است که هر سال افزایش می یابد.

اما این افزایش قیمت مانع فروش آن نشده و همچنان مغز گردوی آن در صدر فروش خشکبارها می باشد.

 این موضوع باعث شده تا سود بالایی را شامل حال شما کند پس به آن توجه خاصی داشته باشید.

بهترین نهال های گردو در رضوانشهر

برای کاشت درخت گردو نژادهای بسیاری وجود دارد که از همین روی انتخاب بهترین درخت گردو ، کاری سخت می باشد زیرا در زمان خرید نهال گردو می تواند کمی شما را سرگردان کند.

خرید ارقام تجاری گردو می تواند گزینه ی مناسبی برای شروع یک کسب و کار باشد به شرطی که بهترین نهال گردو ؛ را با توجه به آب و هوای منطقه ی خود خریداری نمایید

حفظ سرمایه برای باغداران موضوع با اهمیتی است خصوصا اگر در سال های ابتدایی احداث باغ گردو باشند.

به طور مثال برای نواحی گرمسیری بهترین نهال گردو، می تواند گردو پکان ، گردو ژنوتیپ و… باشد اما برای مناطق سردسیری چه ارقامی را می توان متصور شد؟!

خرید نهال گردو پکان امریکایی در رضوانشهر از نهالستان گلرنگ نهال

  نهال مرغوبی است که از امریکا وارد کشور شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. جالب است بدانید که میزان باردهی نهال گردو پکان امریکایی ۶۰% بیشتر از گونه‌های دیگر است.

نهال گردو پکان امریکایی از نهال‌های پر بازده محسوب می‌شود. نهال گردو پکان امریکایی دارای رنگ روشن بوده و گردوی بیضی بسیار منظمی دارد . 

خرید نهال گردو لارا در رضوانشهر از نهالستان گردو گلرنگ نهال

نهال گردو لارا در آب وهوای معتدل بهترین رشد را دارد. سرما و گرمای شدید میتواند در عملکرد درختان تاثیر منفی بگذارد. یکی از ارقام با باردهی مناسب و میوه‌های باکیفیت است.

نهال گردو لارا زودبازده است. حتی در مناطق کم آب و یا خشکسالی به محصول‌دهی ادامه میدهد.

فروش گردو پدرودر رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

گردو پدرو حدود دوهفته زودتر از سایر ارقام گردو به مرحله میوه دهی میرسد و میوه آن دارای پوست کاغذی بوده و از نظر اندازه درشت است، اما رشد نهال آن به نسبت سایرین کمتر است، شکل نهال گردو پدرو پاکوتاه بوده و این رقم گردو برای کشت به صورت متراکم بسیار مناسب میباشند.

نهال گردو روند در رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

نهال گردو روند قدرت رشد بالایی دارد. این رقم دیرگل استو به علت مقاومت سرمایی بالایی که دارد؛ میتوانید آن را در اکثر شهرهای کشورمان، حتی مناطق بسیار سردسیری با زمستان‌های طولانی و یا سرماهای ناگهانی بهاره نیز بکارید.

فروش نهال گردو چندلر پیوندی در رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

 نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو وارداتی است که در 5 سال گذشته در کشور ما عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. گردو چندلر پوست کاغذی و درشت است و مغز آن بالای 60 درصد و سفید است.

فروش نهال گردو فرنوردر رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

نهال گردو فرنور؛ متعلق به کشور فرانسه است و در برابر سرما مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این نهال فرنور پیوندی دیرگل و میوه می دهد. مقاومت مناسب گردوی فرنور در برابر سرما به شما این امکان را می دهد تا آن را در مناطق سردسیر و با آب و هوای سرد بکارید.

فروش نهال گردوی خوشه ای در رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

گردو خوشه ای در هر خوشه خود ۵ الی ۲۵ گردو را جای می‌دهد و همچنین در دسته گیاهانی است که در بعضی شرایط زود بازده و در برخی شرایط آب و هوایی دیگر دیربازده می‌شود. نهال گردو خوشه ای پاکوتاه است و باردهی جانبی و چربی این گردو بیشتر از گردو های دیگر است.

فروش نهال گردو ژنوتیپ برتردر رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

 این نهال گردو بازدهی زود و باردهی بالا داشته که همین نکته بازگشت سرمایه سریع را برای شما رقم می‌ زند. به خصوص که قیمت نهال گردو ژنوتیپ ارزش تجاری داشته و با توجه به مرغوبیت جنس گردو با قیمت بالایی به فروش می‌ رسد.

  در نظر داشته باشید که توجه به اقلیم مناسب و روش صحیح کاشت و نگهداری تعیین کننده سود دهی باغ گردوی شماست . 

فروش نهال گردو فرانکت در رضوانشهر توسط نهالستان گلرنگ نهال

نهال گردو فرانکت نهال مرغوبی است که از فرانسه وارد کشور شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. جالب است بدانید که میزان باردهی نهال گردوی فرانکت ۶۰% بیشتر از گونه‌های دیگر است. نهال گردو فرانکت از نهال‌های پر بازده محسوب می‌شود.

نهال گردو در رضوانشهر از کجا بخرم؟

خرید نهال گردو به صورت حضوری یا غیر حضوری امکان پذیر است.

شما می توانید خرید نهال؛ خود را با خیالی آسوده از ما انجام دهید. تولید و عرضه ی تمامی ارقام نهال همراه با ضمانت بازگشت کالا بوده و با مجوز سازمان جهاد کشاورزی می باشد، همچنین ارسال نهال به تمامی نقاط کشور ظرف 48 ساعت صورت می پذیرد.

 شما می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان جهت راه اندازی باغ، استعلام قیمت نهال و یا روند ثبت و ارسال سفارش، با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

 کلیه نهال ها زیر نظر مهندسین و کلینیک های گیاه پزشکی جهاد کشاورزی می باشد و کادر فنی مجرب که در این مجموعه مشغول به کار هستند انواع نهال گردو را به همراه شناسنامه و گواهی سلامت عرضه می نمایند.

پرفروش ترین نهال گردو در رضوانشهر

نهال گردو چندلر پیوندی پرفروش ترین نهال های گردو در کشور می باشد. این در مقابل سرما از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است.

مغز این گردو با کیفیت و ارزشمند است. این رقم در ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قابل کشت و بهره برداری می باشد.

این نهال دیرگل است و گلدهی آن در معرض سرمای دیررس بهاره قرار نمی گیرد. شاخه ‌های جانبی گردو چندلر باردهی دارند، از این رو یکی از پربازده ترین ارقام گردو در کشور به حساب می آید. این، درخت رقمی دیررس است که عملکرد بالایی تولید می کند.

پرسودترین درخت گردو در رضوانشهر

 درخت گردو به ذاته درخت پر سود و فایده ای است و معمولا کشاورزان زیادی به کشت ان روی می آوردند. از طرفی نهال گردو شرایط نگهداری و رسیدگی و آب و هوایی خاصی را می طلبد. از این رو علت گرانی گردو و نهال درخت گردو بی علت نیست.

از درخت گردو فرآورده های بسیاری بسیاری را تهیه می کند و هر کدام از انها می تواند سود زیادی را عاید تولید کنندگان کند.

اما سوال اینجاست که معیار پرسود ترین درخت گردو چیست؟ آیا میزان باردهی پر سود و فایده بودن درخت گردو را مشخص می کند یا طول عمر درخت گردو و یا مقاومت ان در برابر بیماری و آفات؟

تمامی این معیار ها درست است و می تواند در مجموع یک وزنه ثابت و مشخص برای سنجش بهترین نوع درخت گردو باشد. 

4 نهال پرسود در ایران

1. نهال گردو چندلر پیوندی

2. نهال گردو فرنور پیوندی

3. نهال گردو ژنوتیپ

4. نهال گردو خوشه ای

گردو سرشار از ویتامین C، ویتامین‌های( Bویتامین B6، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسیدپانتوتنیک و فولات، ویتامین E، ویتامین A، ویتامین K )و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، سدیم و روی ا‌ست.

برای خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید.

خرید نهال گردو در رضوانشهر , فروش نهال در رضوانشهر , خرید نهال گردو در رضوانشهر امروز , خرید نهال گردو در رضوانشهر امسال , قیمت نهال گردو , نهال گردو , خريد نهال گردو , خرید نهال رضوانشهر , خرید نهال گردو در رضوانشهر با قیمت , خرید نهال گردو در رضوانشهر پاییزه , خرید نهال گردو در رضوانشهر چقدر است , خرید نهال گردو در رضوانشهر چنده , خرید نهال گردو در رضوانشهر چند است , خرید نهال گردو در رضوانشهر چگونه است , خرید نهال گردو در رضوانشهر چقدره , خرید نهال گردو در رضوانشهر عمده , خرید نهال گردو در رضوانشهر فروش , خرید نهال گردو در رضوانشهر ارازن ، خرید نهال گردو در رضوانشهر پایین ترین قیمت ، خرید نهال گردو در رضوانشهر به صورت عمده ، خرید نهال گردو شناسنامه دار در رضوانشهر ، خرید نهال گردو درجه یک در رضوانشهر

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها