نهال گردو فرانکت

نهال گردو فرانکت

بیش از ۶۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
ویژگی های محصول
فروشنده : شرکت گلرنگ نهال استان گلستان، کیلومتر 7 جاده قدیم کردکوی به بندرگز
آماده ارسال
۲۰۰,۰۰۰  تومان


نقد و بررسی اجمالی

نهال گردو فرانکت پیوندی ، با شناسنامه و گواهی بهداشت  تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد . نهال فروشی گلرنگ نهال تولید کننده نهال گردو فرانکت ، در کشور آماده ارسال و نهال گردوی چندلر به تمامی مناطق ایران می باشد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه خرید اینترنتی نهال گردو فرانکت با ما تماس حاصل فرمایید. در صورت اقدام به خرید نهال گردو فرانکت برای احداث باغ ، خریدار میتواند با فاکتور و نامه ی رسمی از نهالستان گلرنگ نهال، به جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه نماید و برای هر اصله نهال، حدوداً ۵۰ تا ۶۰هزار تومن یارانه بلاعوض دریافت کند. یارانه تحت عنوان ساماندهی اراضی شیبدار است. نهال گردو فرانکت نهال مرغوبی است که از فرانسه وارد کشور شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. جالب است بدانید که میزان باردهی نهال گردو فرانکت ۶۰% بیشتر از گونه‌های دیگر است. درخت گردو فرانکت از نهال‌های پر بازده محسوب می‌شود.

کشور سازنده : فرانسه 
فاصله کاشت : 6*7
عمر اقتصادی :  ۱۰۰ سال
ارتفاع از سطح دریا  : ۱۴۰۰ – ۱۲۰۰ متر
حداکثر عملکرد میوه در هکتار : 6 تن
شروع به محصول دهی : دومین سال

توضیحات اختصاصی درباره نهال گردو فرانکت

نهال گردو فرانکت نهال مرغوبی است که از فرانسه وارد کشور شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. جالب است بدانید که میزان باردهی نهال گردوی فرانکت ۶۰% بیشتر از گونه‌های دیگر است. نهال گردو فرانکت از نهال‌های پر بازده محسوب می‌شود.

در مجموعه نهالستان گلرنگ نهال ضمن بررسی گردو فرانکت، مطالبی را درباره‌ی قیمت نهال گردو فرانکت نیز بیان خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتری به خرید نهال گردو جهادکشاورزی اقدام نمایید.

خصوصیات نهال گردو فرانکت

محصول با کیفیت تولید شده از این نهال‌ها، باغداران را برای خرید نهال گردو فرانکت و سپس پرورش و به ثمر رساندن آن وسوسه می‌کند؛ چرا که آن‌ها به خوبی به این موضوع واقف هستند که خرید درخت گردو و پرورش آن، موجب سود اقتصادی آن‌ها خواهد شد. قیمت نهال گردو فرانکت با توجه به گونه‌های آن تغییر می‌کند و هر چه کیفیت آنها بالاتر باشد قیمت درخت گردو یا همان قیمت نهال گردو افزایش پیدا می‌کند.

خوب است بدانید که آب و هوای سرد به درخت گردو فرانکت آسیب نمی‌رساند و برداشت محصول را به تاخیر نخواهد انداخت. درخت فرانکت اصولاً دیر برگ می‌دهد و نسبت به سایر گونه‌های درخت گردو چیزی حدود بیست تا بیست و پنج روز دیرتر شروع به رشد و برگ دهی می‌کند

گرده افشان مناسب نهال گردو فرانکت

با توجه با اینکه این درخت گردو خوش به عنوان گرده افشان عمل می کند به همین خاطر تمام شکوفه های درخت فرانکت تبدیل به میوه نمی شوند، ولی با یان وجود جای نگرانی نیست،زیرا شکوفه هایی که با عمل گره افشانی تبدیل به گردو فرانکت می شوند بسیار زیاد  است. گرد. فرانکت گرده افشان مناسب برای نهال گردو چندلر ، نهال گردو هارتلی و نهال گردو پدرو است.

مشخصات نهال گردو فرانکت

از مشخصات گردو فرانکت، وزن بیشتر آنها نسبت به گونه‌های مشابه می‌باشد که چیزی حدود ۱۲ گرم است. میزان باردهی درخت گردو به عوامل مختلفی همچون آب و هوا، حاصل‌خیزی خاک، نوع نهال کاشته شده و… بستگی دارد. نهال گردوی فرانکت دیر گل است.

عملکرد نهال گردو در گونه‌ی فرانکت بسیار بالا است؛ علاوه بر زود بازدهی، کیفیت محصول به عمل آمده در مقایسه با سایر گونه‌های نهال گردو بیشتر است. این نهال از درخت‌های زود بازده محسوب می‌شود. همچنین عملکرد درخت گردو در مقابل سرما، نسبت به سایر گونه‌های مشابه بهتر می‌باشد.

فاصله کاشت نهال گردو فرانکت

بهتر است که فواصل کاشت نهال گردو به ویژه در نوع گردو فرانکت ۶ در ۷ باشد؛ به این معنی که در زمینی به مساحت یک هکتار، ۳۰۰ نهال گردو فرانکت قابل کاشت است.

کشور تولید کننده نهال گردوی فرانکت

سازنده گردوی فرانکت، کشور فرانسه می‌باشد. این نهال از پربازده‌ترین نهال‌های فرانسوی است.

درصد چربی گردو فرانکت

درصد چربی میوه‌های به بار نشسته این نهال‌ها بالا می‌باشد.

شکل گردو فرانکت چگونه است؟

خوب است بدانید که شکل میوه حاصل از این رقم گردو، تخم مرغی بزرگ است.

ضخامت پوست چوبی گردو فرانکت

گردوی حاصل شده از رقم فرانکت، دارای پوست بسیار نازک و کاغذی می‌باشد؛ این موجب شکنندگی آسان وی برای بیرون آوردن مغز گردو است.

حداکثر ارتفاع درخت نهال گردو فرانکت

ارتفاع درخت گردو فرانکت پیوندی به طور کلی به شش الی هفت متر می‌رسد. باید دانست که میزان ارتفاع نهال بر عملکرد درخت گردو و عمر اقتصادی درخت موثر خواهد بود.

تحمل خشکی درخت گردوی فرانکت

گردو فرانکت نسبت به خشکی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. کسانی نیز که در مناطق خشک زندگی می‌کنند هم می‌توانند با شرایطی به خرید نهال گردو فرانکت بپردازند و مشغول به کشت گردو شوند.

نیاز سرمایی نهال گردو فرانکت

جوانه‌های درخت گردو فرانکت به 700 الی 1500 ساعت سرمای زیر 7 درجه نیازمندند تا بتوانند در فصل بهار شکوفه بزنند. همچنین این دسته از نهال‌ها قادرند دمای منفی 11 درجه را نیز تحمل کنند.

سهولت جدا شدن مغز از پوست چوبی

با توجه با نازک بودن پوست چوبی گردوی فرانکت، جدا سازی مغز گردو از پوست چوبی آنچنان هم دشوار نخواهد بود.

عمر درخت گردو فرانکت

نهال گردو فرانکت دارای طول عمر اقتصادی حدود ۸۰ سال می‌باشد.

رنگ مغز گردو فرانکت

این نهال گردو دارای محصول سفید، حجیم و خوش طعم است؛ این موارد گویای کیفیت و مرغوبیت این مغز پرچرب است.

وزن گردو فرانکت

وزن هر عدد از میوه‌های نهال گردوی فرانکت به طور میانگین 11.5 گرم می‌باشد.

ارتفاع از سطح دریا مناسب برای کاشت نهال گردو فرانکت

به هنگام کاشت نهال گردو فرانکت، باید به مواردی چون “ارتفاع از سطح دریا” اهمیت داد؛ چرا که کاهش و یا افزایش این ارتفاع در میزان باردهی نهال گردو تاثیر دارد. برای کاشت این نهال حدود ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا کافی است.

میزان مقاومت در برابر افت گردو فرانکت

از مشخصات درخت گردو فرانکت حساسیت این نهال به بیماری‌ها و آفات است. این نهال به ویژه به بیماری بلایت حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهد. کرم خراط نیز از بیماری‌های شایع نهال گردو فرانکت است.

تناژ گردو فرانکت در هکتار

میزان باردهی درخت گردو به ویژه درخت گردو فرانکت فرانسوی، در یک هکتار چیزی حدود 6 تن است.

زمان محصول دهی گردو فرانکت

یکی از مشخصات گردو فرانکت پیوندی باردهی اقتصادی بالای آنها می‌باشد؛ همین امر موجب رونق فروش نهال گردو فرانکت در میان مردم شده است. البته باید بدانید که باردهی اقتصادی درخت گردو فرانکت از سال دوازدهم شروع می‌شود.

قدرت رشد درخت

اگر شرایط محیطی برای رشد این رقم از نهال‌ها مناسب باشد، رشدی بسیار خوب خواهند داشت؛ زیرا قدرت رشد نهال گردوی فرانکت بسیار بالا است.

رقم گرده افشان فرانکت

از بارزترین مشخصات گردوی فرانکت برگ‌های پهن و شانه‌ای آن می‌باشد که گل‌هایش به صورت نر و ماده و جداگانه بر روی شاخه‌ها ظاهر شده و به وسیله‌ی گرد افشانی بارور می‌شوند.

مقدار آبیاری درخت گردو فرانکت

آبیاری مناسب برای نهال گردو فرانکت پیوندی در فصل بهار، هر 10 روز یکبار و در تابستان هر هفت 7 یکبار می‌باشد.

نحوه‌ی کاشت نهال گردو فرانکت

نحوه‌ی کاشت و داشت نهال گردو بسته به نوع و مشخصات نهال گردو با یکدیگر فرق می‌کند و به همین خاطر نحوه‌ی کاشت و داشت گردو نیز تغییر می‌کند. اکنون به عنوان نمونه کاشت نهال گردو فرانکت را با هم بررسی می‌کنیم.

این نهال‌ها بهتر است در زمین‌هایی که به شکل مربع مستطیل هستند، کاشته شوند و فاصله کاشت درخت‌ها حداقل ۶ در ۷ و حداکثر ۹ در ۱۲ متر باشد. این درخت تا عمق سه متری در خاک ریشه می‌دواند و هر سال باید خاک اطراف درخت تا عرض یک تا یک ونیم متر شخم زده شود. لازم است علف‌های هرز اطراف نهال که به رشد آن آسیب می‌رسانند، برداشته شوند. مقدار کود مصرفی این نهال‌ها، میزان 5 تن کود دامی برای یک هکتار می‌باشد.

نحوه‌ی کاشت و داشت گردو و نوع نهال به کار برده شده، در کیفیت و میزان محصول به عمل آمده موثر است و هرچه کیفیت بیشتر باشد، قیمت نهال گردو فرانکت نیز بیشتر خواهد شد. در مطلب بعد بیشتر از خرید نهال گردو صحبت خواهیم کرد.

فروش نهال گردو فرانکت

میزان محصول نهال فرانکت، از نهال‌های مشابه بیشتر و باکیفیت‌تر است. خواص این محصول موجب شده است تا مورد توجه جهانیان قرار بگیرد. بخاطر این عوامل خرید و فروش گردو فرانکت در میان بیشتر اقشار جامعه و در طیف گسترده صورت می‌گیرد.

گردو به دلیل داشتن خواص درمانی و پیشگیرانه‌ای که دارد، در تعداد زیادی از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید، سالانه باغداران زیادی از طریق فروش گردو به صورت داخلی و صادراتی، نه تنها کسب سود کرده‌اند، بلکه موجب ارز آوری شده و به اقتصاد کشور کمک نموده‌اند.

برای خرید این محصول، پیشنهاد ما به شما نهالستان گلرنگ نهال است؛ این نهالستان از جهت کیفی در سطح بالایی قرار دارد. رضایت مشتریان گلرنگ نهال ، مُهر تاییدی بر این سخن خواهد بود. از دیگر محصولات این نهالستان می‌توان به این موارد اشاره کرد: نهال گردو چندلر، نهال گردو اسرائیلی و…

اطلاعات بیشتر درباره نهال گردو فرانکت

محصول کشور :
فرانسه
فاصله کاشت :
6*7
عمر اقتصادی :
۱۰۰ سال
ارتفاع از سطح دریا :
۱۴۰۰ – ۱۲۰۰ متر
حداکثر عملکرد میوه در هکتار :
6 تن 
شروع به محصول دهی :
دومین سال 
تحمل خشکی :
متحمل
وزن میوه :
وزن میوه ۱۱.۵ گرم
درصد چربی :
بالا
نیاز سرمایی :
۷۰۰-۱۵۰۰ ساعت سرمای زیر ۷ درجه نیاز دارد،دمای تا ۱۱- درجه را تحمل می کند.
مدت آبیاری :
۲۰ لیتر در ۲۰ روز
قدرت رشد درخت :
بسیار بالا
شکل میوه :
تخم مرغی بزرگ
ضخامت پوست چوبی :
دارای پوست نازک
سهولت جدا شدن مغز از پوست چوبی :
متوسط
رقم گرده افشان :
فرنور  پدرو 
رنگ مغز میوه :
رنگ مغز سفید
مقاومت در برابر آفت :
این رقم حساسیت بالایی به بیماری بلایت دارد.

نهال گردو فرانکت ، قیمت نهال گردو فرانکت ، نهال گردو فرانکت (فرانسوی) ، نهال گردو فرانکت اسپانیا ، نهال گردو فرانکت بوکان ، نهال گردو فرانکت بم ، نهال گردو فرانکت باردهی ، باردهی نهال گردو فرانکت ، خرید نهال گردو فرانکت ، خرید آنلاین نهال گردو فرانکت ، خرید نهال گردو فرانکت در گرگان ، نهال گردو فرانکت پیوندی ، نهال گردو فرانکت تبریز ، نهال گردو فرانکت چیست ، نهال گردوی فرانکت خصوصیات ، نهال گردو فرانکت در مشهد ، نهال گردو فرانکت دزفول ، نهال گردو فرانکت در ایران ، نهال گردو فرانکت در اصفهان ، نهال گردو فرانکت درخت ، رقم نهال گردو فرانکت ، نهال گردو فرانکت روند پیوندی ، نهال گردو فرانکت غول پیکر ، نهال گردو فرانکت مینودشت ، نهال گردو فرانکت مینیاتوری ، نهال گردو فرانکت مینیاتور ، نهال گردو فرانکت مشخصات ، نهال گردو فرانکت و روند پیوندی .



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط