مقایسه مزایا و معایب نهال گردوی ایرانی با نهال گردو آمریکایی

5/اردیبهشت/1397 وبلاگ
بدون دیدگاه

مقایسه مزایا و معایب نهال گردوی ایرانی با نهال گردو آمریکایی : بی شک یکی از جذاب ترین بخش های احداث باغ نهال گردو، محاسبه ی سود دهی، مقاومت درخت، سال باردهی، ابعاد درخت و.. مواردی این چنین می باشد. در این مطلب همراه نهالستان گلرنگ نهال باشید تا به بررسی و مقایسه ی دو نهال گردو پرفروش ایرانی و آمریکایی بپردازیم و سپس اطلاعات خرید نهال گردو هر رقم را با هم برسی نماییم.

قبل از خرید نهال گردو به برسی شرایط جغرافیایی خود بپردازید:

روزانه با کشاورزان و باغداران بسیاری هم صحبت می شویم و در این بین، با طرز فکر بسیاری از باغداران اشنا می شویم. بسیاری از افراد که با همکاران ما در نهالستان آریا نهال ارتباط بر قرار می نمایند، در ابتدا تصور می کنند هر نهال گردویی امکان پرورش در هر جغرافیا و آب و هوایی را دارد، اما کمی بیشتر در مورد ارتفاع سطح از دریا، نوع خاک، روش آبیاری، آب و هوایی که در اکثر روزهای سال درگیر ان هستند سوال می پرسیم، متوجه می شوند که انتخاب صحیح درخت گردو، بسیار نکته ی مهم و حساسی می باشد.

اکنون هم نهالستان گلرنگ نهال توصیه می کند قبل خرید نهال گردو پیوندی خارجی و نهال گردو بذری، ابتدا به خوبی از شرایط جوی و اکوسیستم زمین کشاورزی خود آگاه شوید و سپس اقدام به خرید نهال گردو ایرانی یا خارجی نمایید.

نهال گردو چندلر پیوندی، یکی از بهترین نهال های گردو در سطح جهان:

بی شک یکی از بهترین نهال های گردو خارجی، نهال گردوی چندلر می باشد. این درخت در ابتدا از کشور آمریکا بذر آن سر از خاک بیرون کشید و سپس با پیوندهای مرغوبی که روی آن صورت گرفت، تبدیل به یکی از پر فروش ترین انواع گردو پیوندی در جهان لقب گرفت.

شاید برای شما این سوال پیش آید که دلیل این همه محبوبیت این نژاد درخت گردو چه بود؟ حال همراه ما باشید تا به معرفی کوتاه این نهال گردو پیوندی بپردازیم.

برچسب ها

گردو امریکایی نهال گردو گردو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها