خواص گردو؛ ارزش غذایی و ۲۲ فایده اثبات‌شده‌ گردو برای سلامتی

5/اردیبهشت/1397 وبلاگ
بدون دیدگاه

خواص گردو؛ ارزش غذایی و ۲۲ فایده اثبات‌شده‌ گردو برای سلامتی : چربی اکثر کالری گردو و ۶۵٪ وزن آن را تشکیل می‌دهد. این امر گردو را به غذایی با کالری و چگالی انرژی بالا تبدیل کرده است. چگالی انرژی بالا به معنای بالا بودن کالری یک ماده‌ی غذایی نسبت به حجم آن است.

اگرچه گردو سرشار از چربی و کالری است، اما جایگزینی آن با سایر مواد غذایی موجود در رژیم غذایی، باعث چاقی و اضافه وزن نمی‌شود. گردو از لحاظ دارا بودن چربی‌های چنداشباع‌نشده از بیشتر مغزها غنی‌تر است. فراوان‌ترین چربی موجود در گردو اسید چرب امگا-۶ است که اسید لینولئیک نامیده می‌شود.

همچنین گردو دارای درصد نسبتا بالایی اسید چرب امگا-۳ است که آلفا لینولنیک اسید (ALA) نامیده می‌شود. مقدار این اسید چرب در گردو ۸ تا ۱۴ درصد کل محتوای چربی گردو است. در واقع گردو تنها مغزی است که این مقدار قابل توجه از اسید چرب امگا-۳ را در خود دارد و این اسید چرب مسئول بخش بزرگی از خواص گردو است. آلفا لینولنیک اسید برای سلامت قلب، کاهش التهابات و بهبود ترکیب چربی خون مفید است. همچنین آلفا لینولنیک اسید می‌تواند پیش‌ساز اسیدهای چرب امگا-۳ بلندزنجیر EPA و DHA باشد که فواید بی‌شماری برای سلامتی دارند.

از آن جایی که خرید نهال گردو؛ به یک سرمایه گذاری میان مدت تبدیل شده است در نتیجه سعی داریم که مزایای پرورش انواع نهال گردو، در حجم زیاد را برای شما کشاورزان و خریداران محترم شرح دهیم، چرا که سود حاصل از فروش گردو، سالانه به عددی بیش از 900 تا 1 میلیارد تومان می تواند برسد!

سود بالای گردوها برای استفاده های آن در صنایعی مانند کیک پزی و شیرینی فروشی ها، بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد که با توجه به این ویژگی ها ، بسیاری از ما ترجیه می دهیم که گردوها را در وعده های غذایی استفاده کنیم. با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

پس با خرید نهال گردو، هم در عرصه ی باغداری و کشاورزی و هم در زندگی روزمره برای همه ی علاقه مندان خود سودآوری مناسبی را به همراه خواهد داشت.

شما می توانید خرید نهال؛ خود را با خیالی آسوده از نهالستان گلرنگ نهال انجام دهید. تولید و عرضه ی تمامی ارقام نهال همراه با ضمانت بازگشت کالا بوده و با مجوز سازمان جهاد کشاورزی می باشد، همچنین ارسال نهال به تمامی نقاط کشور ظرف 48 ساعت صورت می پذیرد.

برچسب ها

نهال گردو خواص گردو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها